
ADMINISZTRÁTOR
LEENDŐ FELADATOK: Ügyfél-elégedettség biztosítása, kapcsolattartás az érintett részlegekkel Adminisztratív feladatok pontos, határidőre történő elvégzése Adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben Szállítások megrendelése a P&G telephelyére Számlázáshoz szükséges dokumentumok előkészítése és továbbítása Kapcsolattartás alvállalkozókkal, teljesítések nyomon követése és ellenőrzése Dokumentumok összegyűjtése, feltöltése a partner ügyfélportáljára Telephelyi konténerek nyomon követése, igény esetén megrendelése Konténerfeliratok ellenőrzése, frissítése és biztosítása Fogyóanyagkészlet ellenőrzése, nyilvántartás vezetése Napi adminisztrációs feladatok ellátása ELVÁRÁSOK: Középfokú végzettség Magabiztos MS office ismeretek Önálló, precíz munkavégzés Jó kommunikációs készség Proaktív személyiség Jó problémamegoldó készség Rugalmasság ELŐNYT JELENT: Adminisztrációs vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat Angol nyelvtudás AMIT KÍNÁLNAK: Versenyképes fizetés Cafetéria Bejárás támogatása Folyamatos fejlődési lehetőség MUNKAVÉGZÉS HELYE: Csömör – P&G JELENTKEZÉS MÓDJA: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 13. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!