
ADMINISZTRÁTOR – BUDAÖRS
Leendő feladatok: Általános irodai adminisztráció Kapcsolattartás és ügyintézés a cég tevékenységéhez kapcsolódóan Kereskedelmi dokumentumok rögzítése elektronikus készletnyilvántartó-, számlázó- és iktatórendszerben Számlázás Napi-heti-havi riportok és kimutatások készítése Pénztárkezelés Bejövő/kimenő levelek kezelése, iktatása, postázása Téged keresnek, ha: Van középfokú végzettséged Használtál már vállalatirányítási rendszert Rendelkezel alapvető pénzügyi ismeretekkel Dolgoztál 1–3 évet irodai/adminisztratív munkakörben Önállóan és precízen dolgozol Analitikusan és logikusan gondolkodsz Rendelkezel angol alapfokú nyelvtudással Előnyt jelent a Számodra: Magabiztosan használod az MS Office programokat Jól kommunikálsz és van ügyfélkezelési tapasztalatod Amit kínálnak Neked: Fiatalos, dinamikus csapat Versenyképes fizetés + teljesítmény alapú prémium Stabil munkakörnyezet Minden szükséges háttér (csapatépítők a jó hangulatért) Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Budaörs Jelentkezés módja: Küldd el önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 22. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!