
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (ANGOL NYELVTUDÁSSAL)
Pozíció célja: Az Szerződéskezelési és Kereskedelmi munkatárs feladata a szerződések kezelése, a különböző osztályok közötti információáramlás biztosítása, valamint a nemzetközi irodákkal való kapcsolattartás. A munkakör ideális választás annak, aki precíz, felelősségteljes, és szeret strukturált, mégis változatos környezetben dolgozni. Főbb feladatok: Iroda- és adminisztratív támogatás biztosítása Számlázási és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása Szerződések, teljesítési igazolások ellenőrzésében való közreműködés Dokumentációk kezelése Irodai rendszerek és adatbázisok karbantartása, riportok készítése Marketingtevékenységek ellenőrzése GDPR-szemlélettel Rendszeres nemzetközi kapcsolattartás: szlovák és cseh irodákkal Elvárások Főiskolai vagy egyetemi végzettség (gazdasági vagy jogi területen előny) 1–2 év szakmai tapasztalat adminisztratív, ügyfélszolgálati vagy irodavezetői munkakörben Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban MS Office ismeretek, különösen Excel B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság Precizitás, megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés Előny: Szlovák vagy cseh nyelvtudás Amit kínálnak: Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat Fejlődési lehetőség és szakmai támogatás Sokrétű, változatos feladatkör Családias, támogató munkakörnyezet Bónusz Helyszín: Budapest, XII. kerület (MOM park környéke) Munkaidő: Hétfőtől-Péntekig 8:30-17:00 irodai jelenléttel Készen állsz, hogy csatlakozz nemzetközi csapatához? Jelentkezz most, és lépj a következő szintre karrieredben!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 29. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
7 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: