Adminisztrációs koordinátor
MUNKATÁRSAT KERESÜNK
Cégünk padlásfödém szigeteléssel foglalkozik, és bővülő csapatunkba megbízható, felelősségteljes és precíz munkatársat keresünk, aki az adminisztratív és munkaszervezési feladatokban támogatja a kivitelezést. Feladatok
A helyszíni dokumentációk és papírok ügyfelekkel történő aláíratása Raktárkezelési adminisztráció: anyagkiadás nyilvántartása, visszáruk kezelése, egyeztetés a depóval Megmaradt anyagok visszaszállításának és dokumentálásának intézése Kivitelező csapat munkájának támogatása és felügyelete a helyszínen
Kapcsolattartás a projektvezetővel és raktárral Elvárások
Precizitás, felelősségtudat, önállóság
Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
Alapvető dokumentációs és adminisztrációs készségek
B kategóriás jogosítvány Amit kínálunk
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Fiatalos, támogató csapat
Versenyképes fizetés + teljesítmény alapú juttatások
Betanítás és szakmai támogatás Munkavégzés helye
Nyíregyháza Jelentkezés
Fényképes önéletrajzzal és rövid bemutatkozással.
Munkabér nettó 400 000 - 450 000 Ft / hó
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Atlas NRG Consulting Kft Hely: Nyíregyháza
Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg, HUHozzáadva: 19. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
16 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: