
Adminisztrációs és marketing munkatárs
A QUVend Zrt. 2017 óta foglalkozik használt automaták (kávégépek, snackautomaták) importjával és nagykereskedelmével. 2024-től OPROO márkanéven új automatákat is forgalmazunk.	Vevőink elsősorban kelet-európai automata-üzemeltető cégek.	Fontos: a QUVend Zrt. nagykereskedés, nem üzemeltet automatákat.
Telephelyünk és a munkavégzés helye: Budapest, X. kerület (Sárkány Center szomszédságában).
Főbb feladatok (alapvetően teljes munkaidős kollégát keresünk, de nyitottak vagyunk 6 órás munkaviszonyra is)
Az adminisztrációs feladatok kb. a munkaidő felét teszik ki:
szállítások szervezése, számlázás
fogyóanyagok megrendelése
kimutatások, nyilvántartások készítése
szállítólevelek lefűzése, nyomtatás
leltárban való részvétel
egyéb kisebb irodai feladatok
A munka másik fele a marketing támogatása:
brossúrák, árlisták készítése és nyomtatása
honlap karbantartása (új termékek feltöltése, hírek kezelése)
social media oldalak (Facebook, Instagram, LinkedIn) kezelése
Téged keresünk, ha
Önállóan és felelősségteljesen tudsz dolgozni, szereted a problémákat megoldani
Nem okoz gondot, ha időnként egyedül dolgozol az irodában
Elfogadod, hogy a cég ipari környezetben működik
Magabiztosan kommunikálsz írásban angolul
Jól kezeled az alapvető irodai szoftvereket (Word, Excel, Canva, esetleg más szerkesztőprogramok), és ismered a Facebook Workspace rendszerét
Rendelkezel legalább 3 év releváns munkatapasztalattal (adminisztráció/marketing területen előny)
Kitartó, lelkiismeretes, tanulni vágyó vagy, és szereted, ha a feladatodnak igazi gazdája lehetsz
Előnyt jelent, ha a környéken laksz vagy könnyen meg tudod közelíteni a telephelyet Jelentkezés
Várjuk önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: QUVend Zrt. Hely: Budapest 
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Részmunkaidő Hozzáadva: 3. 11. 2025 
Aktív álláslehetőségek 
7 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: