
Account Manager (költségvetési intézményi fókusszal)
Ügyfelünk a bér- és munkaügy, valamint a humánerőforrás-gazdálkodás szakértője.
Több, mint 30 éves szakmai tapasztalattal, több mint 300 munkatárssal, országos hálózattal rendelkezik, több mint 4000 vállalatot, és több mint egymillió hazai munkavállalót nevezhet meg referenciaként.
Költségvetési intézmények akvirálása, kapcsolatépítés,
Meglévő ügyfelek kezelése,
Ügyletek teljeskörű felügyelete, az előrehaladás támogatása,
Egyedi szoftvertermékek és szolgáltatások értékesítése,
További beruházási szándékok feltárása,
Árajánlatok összeállítása, nyomon követése,
Szoftverbemutatók szervezése, termékek és szolgáltatások bemutatása,
a cég rendszeres képviselete szakmai rendezvényeken, konferenciákon,
Részvétel tendermeghívásokban Elvárások / Requirements
Felsőfokú végzettség (előny a HR és/vagy informatikai)
Min. 3 év vállalati, B2B értékesítésben szerzett tapasztalat
Önállóság
Üzleti gondolkodás, folyamat szemlélet
Előnyt jelent
Közbeszerzési eljárásokban szerzett tapasztalat
Humánügyviteli szoftver ismeret
ERP területen szerezett értékesítési tapasztalat
Folyékony angol nyelvtudás Amit nyújtunk / Benefits
Szakmai fejlődési lehetőség,
Összetartó csapat,
Többelemű juttatási csomag (cafeteria, bónusz),
Rugalmas munkaidő,
Home office lehetőség,
Modern irodai környezet
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 30. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!