Part-time Business Coordinator
A commercial company is looking for a Part-time Business coordinator with very good business acumen.
Main responsibilities:- Coordinating with the factory and distributor with regarding to the scheduling the production and sales forecasting
- Preparation of commercial contracts
- Maintain accurate recording of expenses and reimbursements- Organize meetings and travel arrangement- Manage the diary of the MD, schedules and agendas- Handle invoices- Prepare reports and research for management- Control invoices and budget
- Keep contact with the bank and authorities
- Making bank transfers
Required skills:- College degree- 5+ years experience in similar role- Fluent English (verbal and written)- Hungarian language is a must
- Financial knowledge- Excellent communication and negotiation skills- Well organized, able to priorize and has strong focus on meeting the deadlines- Reliability, accuracy, flexibility- Able to work individually and have very good problem solving skills- Word, Excel knowledge
What our partner can offer to you:- flexible working hours
-home office
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni