Irodai adminisztrátor
Fiatalos, segítőkész, barátságos légkörű csapatunkba irodai adminisztrátor munkatársat keresünk pécsi telephelyünkre.
Feladatok:
- e-mailek kezelése
- rendelések rögzítése, feldolgozása
- árukiadás
- árajánlatok készítése
- számlázás
- ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, e-mailben, személyesen
Elvárások:
- középfokú végzettség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- jó kommunikációs készség
- rugalmasság
- pozitív hozzáállás
- műszaki beállítottság előny, de nem kizáró ok
- előnyt jelent nyílászárók, árnyékolók értékesítésében szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- stabil, hosszú távú munkavégzés
- fejlődési lehetőség
- versenyképes fizetés
JELENTKEZÉS: fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével az alábbi e-mail címen: iroda@gkpecs. hu
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni