Energetikai asszisztens
Főbb feladatok
Koordinálja, összefogja az illetékességi területét érintő energetika feladatokat, kapcsolatot tart az érintett postai és külső szervezetekkel.
Támogatást nyújt és koordinálja az egyéb közüzemi szerződések (víz-, csatorna, távhő, villamosenergia, földgáz) megkötését, illetve szükség szerinti módosítását, kapcsolatot tart a közüzemi szolgáltatókkal.
Koordinálja a mérőórák időszakos postai leolvasását, az adatokat az FM rendszerben nyomon követi.
Elvégzi a szolgáltatók által végrehajtott mérő cserék esetén a mérőadatok átvezetését az FM rendszerben
Figyelemmel kíséri a tovább számlázást szolgáló almérők hitelességi idejét,
gondoskodik azok szükség szerinti cseréjéről, átvezeti azok adatait az FM rendszerben.
A bezárt posták mérőhelyadatairól tájékoztatást nyújt a társterületeknek.
Nyilvántartást vezet és rögzíti a FM rendszerben az almérőórák adatait.
Figyelemmel kíséri és támogatást nyújt a társasági dokumentumok (éves
energiafelhasználási jelentés a MEKH, illetve a KSH részére, éves beszámoló, éves fenntarthatósági jelentés) összeállításához.
Végzi a bezárt posták mérőóraállások rögzített adatainak összegyűjtését, gondoskodik azok jóváhagyatásáról és dokumentálásáról, elvégzi azok utóellenőrzését.
Támogatást nyújt és elkészíti az előírt statisztikai adatszolgáltatásokat. Ellenőrzi az adatszolgáltatás teljesítését.
Vezetője részére tájékoztatást nyújt az elvégzett feladatokról napi/ havi szinten. Munkakör betöltésének feltételei
Elvárt legmagasabb iskolai végzettség: szakközépiskola/gimnázium
matematika/pénzügy/statisztika/IT vagy egyéb kapcsolódó területen;
MS Office termékek haladó szintű ismeret, kiemelten az Excel (kimutatás, függvények, adatvizualizáció)
Jó kommunikációs és együttműködési készség
Kiváló rendszerszemlélettel rendelkezel
Precíz munkavégzés Amit kínálunk
Határozatlan munkaviszony
Céges laptop és mobiltelefon
Jól megközelíthető iroda
Nagy vállalati tapasztalatot szerezhetsz
Választható béren kívüli juttatás Munkakör betöltése során előnyt jelent
Hasonló területen szerzett 1-3 év szakmai tapasztalat
Adminisztrációs tapasztalat
SQL adatbázis kezelés
Power BI, SAP ismerete, használata Egyéb
A munkavégzés helye: Szeged, Tisza Lajos Krt. 43.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni